петак, 16. септембар 2016.

Happy Friday


Ovog leta (shopping) radnje su preplavljene odevnim komadima sa aplikacijama, kao sto su bomber jakne, majice, jeans i mnoge haljine. Iako nikada nisu bile na mojoj listi, ovog puta sam se ipak odlucila. Izabrala sam "Stradivarius" majicu u kombinaciji sa air force patikama za koje mislim da nikada nece izaci iz mode, da su vrlo jedinstvene i mogu se nositi uz svaku kombinaciju, bilo to sportska ili elegantna. Uzivajte u vikendu! Nikolina Em 

                   
Sneakers: Nike Air Force






T-shirt: Stradivarius
Pants: Conto Bene

4 коментара:

  1. Pozdrav draga Nikolina, prvi put sam na tvom blogu i moram reći da sam očarana samim dizajnom i uređenjem istog, tako da si definitivno kupila svu moju pažnju. što se tiče ovog posta, jako kvalitetne i profesionalne slike. Ovo nije kombinacija koju bih ja nosila, zaista, ali moram priznati da to na tebi izgleda odlično, vrlo skupoceno, vrlo lepo upakovano, majica je pun pogodak, inace sam ljubitelj ovako 'masnih i sjajnih' pantalona tako da su mi se one dopale na neki nacin. Sve u svemu vrlo dobar autfit, imaš veliki lajk od mene.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu opisati srecu koju trenutno osecam! Hvala ti do neba, divna si. Mnogo mi znaci svaka tvoja napisana rec u komentaru! Saljem ti puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши